אם יש חג שכיף לארח בו – זה חנוכה.

מזג האוויר בחוץ בשילוב עם אור נרות, חנוכיה, סביבונים, פחמימות מטוגנות,משפחה וחברים מחזיר אותנו לבילוי הביתי, החמים, המשפחתי.

המזל הוא שחנוכה מורכב משמונה ימים, כך שאפשר למצות את הפוטנציאל החגיגי כמו שצריך ולהרים ערבי הדלקת נרות עם עיצוב שולחן חג מושקע במיוחד.

כדי לעשות סדר הכנו עבורכם שלל רעיונות לחנוכה והשראה לחג הכי מואר בשנה, כשנתמקד הפעם בשני קונספטים של הדלקת נרות משותפת – האחד עם ילדים והשני – ערב למבוגרים.

רעיונות לחנוכה להדלקת נרות עם ילדים:

 

חנוכה הוא קודם כל חג של ילדים – סביבונים, חנוכיות, מתנות לחנוכה, משחקים לחנוכה, יצירות לחנוכה,  דמי חנוכה והכי חשוב – חופש ארוך.

הנה חמישה רעיונות לפעילות ועיצוב שולחן חנוכה לערב משפחתי הכולל ילדים:

1. סופגניית DIY – במקום לקנות סופגניות יקרות להחריד, למה שלא תהפכו את הערב לכיפי במיוחד? ארגנו שולחן לילדים עם סופגניות ריקות ופשוטות וקעריות טופינגס (תוספות) מסוגים שונים כך שכל ילד יוכל להכין סופגניה לטעמו – עם סוכריות , קרמים לקישוט, קישוטים אכילים.  ועוד. אפשר להגיש את הסופגניות לשולחן המרכזי במנג'טים המעוצבים שלנו, ליצירת אפקט מושלם.

2. רעיון לקישוטים לחנוכה -  שלטי סימון קטנים יאפשרו לכם לציין איפה יש ריבה, שוקולד או סופגניה בלי כלום.מתנות לילדים או מארזים לחנוכה - מבחנות מלאות בסוכריות הן תשורה קטנה וכיפית במיוחד. אם רוצים להוסיף דמי חנוכה לילדים הגדולים יותר – אפשר לגלגל פנימה שטר כסף.

3. קישוטים באווירת חנוכה – ערכת סביבונים, צלחות דונאטס מגניבות והכי מוצלח – בלוני אותיות מנצנצים ברוח החג.

אפשר גם להכין ביחד חנוכיה מהממת:

עוד אפשרות היא להכין ערכת סביבונים כיפית – ביחד עם כל הילדים:

 

או לקשט סביבונים מעץ:

והכי נחמד – להכין שקפים שיקשטו את החלונות המוארים:

 4. לקטנטנים שלא יכולים לאכול סוכריות מומלץ לארגן שקיק מטבעות שוקולד ולגדולים יותר – מארז כיפי:

  

כל הפריטים שתצטרכו לערב מהמם שכזה נמצאים כאן: לחצו 

רעיונות לחנוכה הדלקת נרות למבוגרים:

הילדים בחופש, הפסטיגלים מלאים, מה שאומר שלא יזיק לנו ערב שקט בלעדיהם, למבוגרים בלבד, בלי רעשי רקע ועם המון אביזרים וקישוטים לחנוכה להיכנס לאווירת החג. חנוכה זו הזדמנות נהדרת למפגש חברים ביתי, לאור נרות החג.

הנה חמישה רעיונות לפעילות ועיצוב שולחן חג לערב שקט ואלגנטי:

1. הגדירו לכם פלטת צבעים חמימה וזוהרת של צבעי זהב, כסף ושמפניה. נרות זהובים, מטבעות שוקולד , מנורות סיניות וגרלנדות מנצנצות. זה הזמן להתפרע עם העיצוב, ברוח החג.

 2. אפשר לפזר סביבונים מוזהבים ומטבעות שוקולד על השולחן, ליצירת אווירה מושלמת. עוד אפשרות היא למלא צנצנת במרכז השולחן בסביבונים.

3. קישוטים לחנוכה - שלטי סימון בצורת כוכב או דגלונים מוזהבים יכולים לציין אילו לביבות ואילו רטבים מתאימים להם (בטטה, קישואים, תפו"א, שמנת חמוצה, רסק תפוחי עץ וכל העולה על רוחכם). אפשר גם להשתמש בקיסמי הסביבון היפים שלנו:

4. עיצוב שולחן חנוכה טיפ נוסף הוא מיכל שתיה גדול יכול לעשות פלאים – מלאו אותו בסיידר חם עם מקלות קינמון, ציפורן ותפוחי עץ והרי לכם משקה חורפי ומנחם. צרפו כוסות חד פעמיות אלגנטיות וצפו את שפת הכוס בסוכר חום. התוצאה מושלמת.

 

** תמונה **

5. גם מבוגרים אוהבים שקיות הפתעה...בטח אם זה ברוז גולד מהמם

 

 

 צוות הילולה מאחל חג חנוכה שמח וטעים