#פסחבהילולהעיצוב שולחן פסח

מה נשתנה הלילה הזה מכל הלילות?

החג הזה לומדים קיפול מפיות ולא רק...

כל הכבוד לכם! השנה לקחתם את המושכות אליכם והחלטתם לארח את המשפחה הקרובה לארוחת חג פסח ואולי גם צירפתם את החברים.

אז יש לכם משימה חשובה עריכת שולחן לחג, עם ההתרגשות והנכונות לעשות ארוחת חג כמו שצריך, התיישבתם לעשות סדר בראש.

והופ מתחילות המחשבות לצוץ, כמה אנשים? איפה קונים סכום יוקרתי? חד פעמי או את הכלי חרסינה שסבתא הורישה? מה לבשל? אז אחרי שחשבתם על תפריט כשר לפסח עם המנות הכי מעודכנות שראיתם במאסטר שף, הגעתם לקושיה לא פחות חשובה.

איך הכול מתחבר מבחינת עיצוב שולחן לפסח? אנחנו בהילולה הכנו במיוחד בשבילכם הגדה לעריכת שולחן לפסח.

כנגד ארבעה טיפים לעיצוב שולחן לחג הילולה מציעה:  

תרשים זרימה > התחילו את עיצוב שולחן לפסח מלמטה למעלה. קרי, מפה, צלחות, סכו"ם, מפיות, כוסות ( יין, מים, ילדים מבוגרים ) > קישוטים.

קישוט לשולחן > חשוב מעבר לעריכת שולחן לחג לאורחים להוסיף אלמנטים של עיצוב. כלי הגשה יפים, פמוטים, נרות, סידורי פרחים תמיד נותנים נופך עיצובי לשולחן לחג.

כרטיסי הושבה>  אחד הטרנדים החשובים בעיצוב שולחן לפסח. בנוסף על היופי שאלמנט זה מוסיף זה תורם לך שקט נפשי במהלך הארוחה, מוסיף סדר לסדר.

אווירה> על מנת לייצר אווירת חג, יש לדאוג כי כל אורח יושב בנוח בצורה מרווחת, הגדה לכל אחד ותמיד נחמד לקבל מתנה לחג. ( מגוון מתנות לאורחים באתר  שהכנו לכבוד המאורע ) 

כָּל שֶׁלּא עשה שְׁלשָׁה דְּבָרִים אֵלּוּ בַּפֶּסַח, לא יָצָא יְדֵי חובָתו, וְאֵלוּ הֵן: כלים חד פעמים איכותיים, אלמנטים של לפסח, עיצוב מפיות. 

  1. כלים חד פעמיים איכותיים – בעריכת שולחן לפסח יש להקפיד על הגשה בכלים מהודרים, יוקרתיים ואיכותיים. שימוש בכלי הגשה ואוכל מעוצבים הם מהותיים לעיצוב שולחן לחג. בהילולה יש לנו גם מגוון כלים מתכלים אקולוגיים מהודרים.
  2. מתנות לחג  - בין אם אתם מארחים או לא, הכנו בהילולה מגוון של מתנות לפסח ומתנות לאורחים שכל אחד ישמח לקבל, מתנות למורות לפסח, מתנות לגננות לפסח, מתנות למשרד. מגוון מתנות לפסח במגוון מחירים וגדלים.  
  3. אחד מי יודע? קיפול מפיות אני יודע! אחת הקושיות הידועות בעת עריכת שולחן לפסח היא איך לעצב על מנת שיראה מרשים ויפה אך עם זאת לא עמוס יתר על המידה. אלמנט בסיסי בעיצוב שולחן חג הוא קיפול מפיות לחג. אז הכנו לכם סרטון בדיוק בשביל זה. תיהנו!

 

*יש מגוון סגנונות נוספים לקיפול מפיות לחג בבלוג שלנו לראש השנה אתם מוזמנים לצפות :קיפול מפיות לחג.

מוזמנים לעקוב אחרינו באינסטגרם ובפייסבוק

לרעיונות, השראה ועדכונים... 

מכל צוות הילולה נאחל לכם חג שמח וכשר!